Thursday, 1 September 2011

pinky.cute.sweet.lover :)

assalamualaikum...urm...hari ni bru abis p brya...adoi...pnt negi..ahaha...first tyme bha ni blik dri brya jam 10...huhu...pnt jua lhr...anywara...hari ni Chynta QuenElla xda dpt ANG PAW... 1 pwn...ahahaadoi...kcian sa...hehe(perasan)hahahhuhu ni bju sa tyme p brya tdi...pink lg ni...wah...msti lw c pika tw c azza 6pak...konpem dya jeles....ceah...rsanya 2 ja mw crita ni ary...daa~~ mw bobo dulu...:P